Where are the sleepless nights I used to live for?

Så...hej. Hej hej hej nu har det hänt hörrni. Jag har spelat metal med blåsorkester. Två gånger, till och med. I did it! Och det gick bra! Det var mardrömsjobbigt, men det gick bra! det var mycket hamna backstage och inte helt veta var jag var, men ändå bli hämtad hela tiden. Väldigt stressande. Syster kom och sminkade mig efter bästa förmåga (=misshandlade mig allmänt) ("smink är ett våldsamt spel, Emma!" "Det är inget spel, Sara."), jag drack äckliga groggar för att tagga upp, mina instrument-dudes sprang runt rummet spelandes på sina instrument som uppvärmning och...vi spelade. Och det gick så braaaa! Och var så kul! Jag meddelade att vi var satanister (det var uppgjort, jag gick inte bara loss) och jag kom ihåg alla ord, sjukt nog! Vi var alla svintaggade och fick blommor, och sen lämnade jag allt för att gå ut och äta med min fanclup. OBS skämt men ändå inte skämt.
 
Vi gick till glorias och åt, men de hade tagit bort sina fina skålar så jag blev ledsen. Jag skulle ju stula en! Vi pratade om vad vi egentligen hade sett precis, sweden rock, att ha ett tredje sinne, att lowkey ringa någon och annat trams, men jag var så trött så jag knappt kunde sitta upp. Jag och pappa tog en taxi hem pga bussar, och idag...har jag sovit och legat ner. Gick precis upp för att äta något och började må dåligt direkt. jäää mitt liv rular va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0