Ibland käkar en fågel en kanelbulle, ibland händer nåt annat, det är livet

Hej och hå från himmets vrå!
Jag sitter i himma-köket och försöker utreda om jag är förkyld eller bara typ hängig. Det är lite oklart just nu. Men jag ska ju prata om igår, och då åkte jag till tandis. Det var en ny tandis denna gång, och inte Ola (alla i min familj är djupt ledsna), men hon var bra. Och tydligen ska jag få en bettskena så att jag slutar gnissla tänder once and for all. Wooohooo I guess. Men den kostar miljarder kronor! Detta sa jag flera gånger. Och sen åkte jag till skolan (såå läänge seeen) och hade textsamtal! Rubriken sades (det var den första på tio inlägg som inte var en låt, wooow), jag diskuterade titeln på min bok (oomg) och vi hade som vanligt ett bra text.flow.
 
Sen åkte jag till mormor. Där åt vi mini-pizzor (så söta små bebbar i matform ju) och jag skrev (det gick dåligt) och vi åt semlor såklart. Men de var inte så goda. Efter ett tag gick jag him och vi åt middag (poootaaatiiismoos) och tittade på mästerkocken, och sen...sen la jag upp min podd på internet! Jag har en podd nu! Skamkalas, heter den, och den ligger uppe till allmän beskådan...typ. den är inte där alla poddar finns än, men snart är den det. Jag är så fucking peppad! Vi åt ännu en semla (denna gång perfekt) och sen sov jag himma. Varför? För idag skulle vi gå upp suuupertidigt och lämna Josef till kastrering! Så nu kanske min lilla bebbe sover och blir skuren i! :( det är så jobbigt, men också...bra. I guess. Och nu sitter jag här, har ätit thaimat och ska göra praliner med mamma. För det är hjärt-dagen ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0