jag drömmer drömmar om att alla försvinner en efter en

Det är faktiskt typ sant, för inatt drömde jag om en seriemördare. Hon var en del av klubb-gänget och vi skulle ses på en förfest, men vi började bråka om ögonskugga (?) och sen typ stängde hon in tjejer på toa och dödade dem. Men jag lyckades övertala henne att chilla och ringde 112, och hon sa adressen för hon *ville åka fasst*. Så vi flyttade ihop? Tror vi bodde himma tillsammans eller något. Men sen började jag ana att hon ville mörda folk igen. Så jävla random drömupplevelse.
 
Igår efter bloggandet åt jag middag och det var extremt gott pga det var rester från i fredags. Dessutom kom mormor hit med chips! Hon är bäst av alla alltid. Så jag hade en lördagskväll helt själv, bara en sån sak liksom. Idag har livet mest flutit på. Jag har pratat med min syster (äääntligen) om droger ("jag ska se om jag har en åsikt..."/hon), vad hon egentligen gör i Bryssel (hon var mycket upprörd över att folk undrade) och allt vi ska göra när hon kommer hem. Sen åkte jag him och åt märklig paj och tittade på mästerkocken. mush mush mush wooo! <3 Det var chill som vanligt och nu är jag hemma igen. Sooovning är på gång. Jag hoppas väldigt mycket att ingen dör i min dröm inatt. Vill helst drömma om...fjärilar. Såna som säger "aha" i molnstugor, helst. Ni som fattar fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0