kom hit och rör om jag behöver nåt att skriva om

Hej och hå nu ska jag blogga lite effektivt innan jag åker hemifrån. Jag ämnar göra det i listform, ty jag är lat och lite sådär lagom paj:
-Jag har försökt skriva himma. Det gick inte särskilt bra alls.
-Jag och mamma lagade fläskpannkaka och det var låång tid sen jag åt det så jag var i himlen.
-Och sen blev jag ännu mer i himlen eftersom mamma bakade snickerskaka! Och jag fick några utan jordnötter! chokladkaka med Dumle och smält choklad på. liiiveeeet.
-Jag och mamma bondade som vanligt över popmusik. Vi kom fram till att Beyoncé tar över allt och att vi gillar post Malone.
-När jag kom hem kom Anna H hit. Och vi...spelade in första avsnittet av min podcast! Är supernervös pga tänk om ljudet suger, men innehållet blir bra.
-Jag vill inte spoila så mycket, men vi pratade om sniglar, geografiska nedsättningar och the sims.
-Efter inspelningen lyssnade vi på Kanye west och Taylor Swift och hade ett väldigt chill liv.
-Och nu är jag här. Lite lagom paj som sagt, men glad. Ska snart åka och skriva igen, wooohooo hoppas det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0