when they say take of his body I think I'll take from mine instead

Hej hej, här sitter jag vid mitt bord och dricker cola. Jag hade egentligt gott och lagt mig, meeen jag blev törsdig. Så kan det gå. Men jag hade inte borstat tänderna än, kan jag nämna! Då får man inte dricka cola efteråt! Man får inte ens äta ett äpple! Detta var en shoutout till Hannah, hoppas du uppskattar det.
 
Men sen sist har jag gjort lite grejer. Jag åt middag himma igår och fick efterrätt och allt. pappa rular. Vi tittade på hittlåtens historia och lärde oss en massa om flaming lips och take that, vilket vi veerkligen inte kunde innan, och sen hälsade jag på min bebis! Hon mår bra, men har fortfarande tratt så hon får inte komma hem än. Men jag saaaaknar henne! Men hon busade runt och var pigg och glad.
 
Idag har jag skrivit med Anna H. Vi pratade om hennes känslor kring pant (om detta inte hamnar i ett poddavsnitt någon gång blir jag förvånad), om tysta möss som känner sig som en börda och annat, och sen skrev jag om min stackars huvudperson. Det är inte lätt att vara hon. Anna skickade ett tröstande sms till henne genom mig, vilket var det sötaste ever. Och nu har jag handlat och chillat och snart sovit, för sömn är liiiveeeet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0