you can make your own desisions, you can make your own mistakes

Hej hej, här sitter jag på ett tåg som snaaart är i Stockholm. Jag är sjuk och tycker synd om mig själv och vill mest ligga i en säng. Men snart är jag hemma hos Onna och då kan jag lägga mig i hennes säng. Jag peppar detta jättemycket!
 
Igår när jag hade slutat blogga hämtade jag Josef i Eslöv. Hon var jättepigg trots nyligen uppvaknad ur narkos, men var såklart sur för att hon var tvungen att ha tratt. Enligt mormor har hon inte sovit på hela natten. bråk-unge. Men sen åkte jag hem och hade en väldigt konstig valentine för mig själv. Denna spenderade jag med att skriva i random grupper på facebook och hamnade därmed i debatter om lesbiskhet (det var eventuellt något onödigt), rantade om självskadebeteende och hur man blir behandlad på psyk (varför jag kände att jag ville prata om det är lite oklart i efterhand) och ja, jag pågick lite allmänt. Till alldeles för sent, för jag försov mig idag. Men jag kom till tåget och fick i mig frukost och skrev mer i grupper och nu sitter jag här som en liten förkyld blobb. Meeen jag ska ha en rolig helg i huvudstan, sådetså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0