everything stops when I'm with you

Idag har varit en så himla bra dag. Liksom bara en chill liten dag. På den har jag skrivit hos mormor och jag fick en massa bokjobb gjort. Jag skrev om en sexscen (eller okej det är väl itne alls en sexscen egentligen) och blev triggad af av min egen text och hade ett bra flow. Vi krävde eftermiddagsfika av mamma, så vi gick dit och åt kolakakor och pratade lite. Sen åt vi bbb-soppa (blomkål, broccoli och lite bacon) och det var det godaste ever. Jag älskar bbb-soppaaaa. Funkar även utan det extra b:et for the record. Jag och mamma bondade över moments i låtar som vanligt (gasolinaaas woo! och sånt) och diskuterade sommarkurser och sånt, och sen kom jag hem. Hemma har jag smällt bubbelplast, druckit julmust (sista för i år I guess) och sett en lååång livestream med en massa Music critics. Den kommer legit aldrig sluta. men jag fryser ihjäl, så nu ska jag sova god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0