I don't really really wanna fight anymore

Shass: Nu kollade jag mina kommentarer igen, woho! Ja, jag har bytt mailadress och nu har Glocalnet slutat vidarebefordra. vet inte riktigt varför. Och ja, okej då, du kan väl få vara tvåa då. men i min hjärna är du etta.
annoushka: Aha, jag tänkte det först men de såg så himla soffiga ut. Starka känslor!
 
Igår klippte jag av massor av mitt hår! Det var det bästa någonsin, man känner sig myyyycket lättare. Jag och mamma bondade även åt fantastiska moments i låtar under detta, till exempel rubriken. Spanska, spanska, spanska...bam! demi lovato goes English! Bäst ändå. Alltså min dator är sned vad fan ska jag göra? Jag måste hålla ner den när jag skriver, det är jättejobbigt! Kolla, nu satsradade jag, så illa är det!
 
Hursomhelst, resten av dagen spenderade jag med att läsa till min manuskurs idag. Så kul att verkligen få läsa någon annans text! Och de har läst min, sååå peppaaad. Jag lyssnade på lite mer ny musik (till exempel anna hs favoritband, helt utan hennes inblandning) och råkade föreslå min mammas tårttjänster till en random tjej. Hur hände det ens? Men nu måste jag springa så detta fick bli kort haido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0