tänk till innan du talar till mig

Har jag vänt på dygnet? Näää, inte skulle väl jag. inte det minstaste. Eller jo, för vi vaknade vid tolv idag. Lilla fick livskris och jag kände mest att det var en rimlig tid. Så vi gick upp, hon fick frukost och jag lunch (båda var nöjda med detta for the record) och sen spelade vi en stund. Vi försökte gospla och stämma och komma ihåg låtar vi inte kört på länge, vilket såklart blev Amazing. Att spela med lilla är det bästa som jag vet. Hon åkte hem och jag låg i min säng och tittade på youtube-mojar lääänge. Jag lyssnade på en massa ny musik (som sannolikt blir rubriker inom kort, jäää) och provade att värma en fryspizza i mikron, vilket...typ funkade? eller njä men ätbart blev det, och värt eftersom jag var så sugen på en sån. Ge mig en ugn snälla värld.
 
Några timmar senare ringdes jag och Hannah. Vi pratade om när vi ska supa skallen i bitar tillsammans, spyende, hur livet ska bli när vi är trettio och annat sånt. Och nu är klockan två. hur fan hände det? vet inte men nu får det fan va sovdags. Uppskatta min arga rubrik, för övrigt. Vet inte riktigt vem den är riktad till, eller det vet jag väl, men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0