I've been having dreams and visions, in them you were always standing right beside me

Amanda: Ja alltså det är sämst, alltihop. Man blir helt slut av bara tanken.
 
Alltså åh, rubriklåten. Blir helt bubbelfnittrig av den. Typ min mest romantiska låt of all time. Wedding song, heter den. <3
 
Men ja, jag ligger lite efter i blogget känns det som. Och i lördags ska jag blogga om, för då kom team Osby him på middag! Ja, him, till mina föräldrar. Så jag slapp laga mat och allt! Vi fick pulled pork och mobbade Annoushka (det var välförtjänt) och hade en bra tid. Jag och Robert spelade in ett poddavsnitt och sen åt vi balerina chokladboll-glass till efterrätt (väldigt sött, men gott) och svarade på quizar om harry potter. Det var kul och vi kunde nästan allt, men ibland kunde vi inte det och det var ju sjukt i sig. Kul kväll, hursomhelst!
 
Igår sov jag till 15:00. no joke. så det blev inte riktigt en dag, jag bara släpade runt mig själv i den varma lägenheten. På kvällen/natten sträckläste jag Anna H:s bok, det var typ det som hände. Och idag har jag fått primark-kläder av mamma (!) och nu börjar den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0