Först fifa, sen färdtjänst

Alltså. Gud vad jag mår sämstigt. Ligger bara i min säng som ett litet vrak av självhat. Kul va? Ja, superjävlakul. Är typ en ynklig liten mask just nu. Men igår var jag hos Laura och tittade på fotboll! Fick det sjuka meddelandet "vill du se matchen hemma hos mig imorgon?" eh. vilken match, undrade jag? Tydligen började vm igår! Och jag såg det! Jag missade dock inledningen när fakking Robbie Williams var med? Vaaarfööör? Och han sjöng inte ens sin låt party like a russian? Fast han var...i ryssland? Inte ok!
 
Men jag kom dit till slut och Laura hade hällt upp 20 ton snacks och och köpt prosecco. Sån dröm! Vi mål-skålade när Ryssland gjorde sina många mål och spårade över vilket land som är rasistiskast i världen och att man i indien föds och dör som rasister men i mitten är det däremellan. Så när man börjar bli sjuk och döende blir man också rasistisk af. Blir det då riktig rasism, borde man bli kränkt över det? Det är ju inte personens fel? Vi har...helt rimliga konversationer. Efter matchen drack vi cider, lyssnade på cupcakke, skrattade åt "pussy families" (det är tydligen en grej?), debatterade huruvida Jesus mamma var oskuld på riktigt, försökte fixa min tindertelefon och hade en bra tid. Till slut drack jag till och med fakking whisky. Varför vet ingen. Det var...överlevligt, ändå? Och nu går dagen framåt. Tyvärr, höll jag på att säga. Så jag sa det. Snart komma Lilla. Just det, rubriken var nåt laura sa om vilka som är mest korrupta och sämsta. För hon hatar färdtjänst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0