Livet ska inte levas av praktiska skäl

Haj haj, här är jag. Er egen blogg-emma med fult hår och chill liv. Och igår, efter blogget, kom Robert! Vi balkonghängde ett tag och behandlade jobbdraman, Tanita Ticaram, mansrollen och en massa annat innan mat fixdes. Det gick bra, yay! Vi åt och pratade om "sagan om badet", huruvida musikquiz är tjejigt, nirvana och annat, och i slutet av kvällen hamnade vi i ett långt och bra samtal om auror, gränser och rubriken (jag gormade detta med extrem passion och sa sen att "det ska jag ha som rubrik, så att ni aldrig glömmer det!". Väldigt bra och viktig kväll! Sen ringde jag Lilla och fick höra allt om hennes dejt (!) och sov länge som vanligt. Och idag...jag har inte gjort något idag tror jag? Jag har bara...funnits. I största allmänhet. Men mina dagar börjar sent, detta vet ni. Typ nu, börjar min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0