Svin känner svin och ni får inga pärlor

Gud jag är så glad just nu. Och vet ni varför? För Florences skiva kom ut idag. Jag är helt. Överväldigad. I can not handle. Och igår var en bra dag. Då picknicklunchade jag med Filippa! Och jag...föreslog vad jag själv ville äta, och sen valde jag plocksallad, och sen valde jag efterrättsfika, och allt detta helt ångestfritt. Ni. förstår. inte! Det var fan de tsjukaste. Men vi låg på en filt vid domkyrkan, åt, pratade och hade det bra. Vi pratade mycket om föräldraskap och droger och allt möjligt annat, och sen tittade vi lite på fina saker innan jag åkte hem.
 
Efter att ha handlat och sånt kom Anna H hit en liten stund. Vi drack bubbel i balkongsolen, lyssnade på musik och pratade mycket om Annas jobb och förhållande. Jag kan ha spottat ur mig manshatiska grejer eventuellt. Som vanligt. Rubriken känns därmed väldigt träffande. Och idag har jag lyssnat på Florence, och balkongat, och nu ska jag lämna huset. För att vara hemma är för sämstingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0