Vad vill du ha att dricka, och vad handlade new york om?

Älskar denna rubrik eftersom den refererar bakåt till en annan Melissa-låt, i en Melissa-låt. Sånt är så jääävla snyggt. Vill bara skriva sånt i mina låtar helst. Men ja, hej, jag är en zombie. Min taxi går om tio minuter. Hur ska detta ens gå till? :( men ja efter blogget igår kom som sagt Anna H. Det är fan anna-vecka i kubik and it just doesn't stop. Vi åt pizza (<3) och hade redaktörskväll! Vi roastade böcker som vanligt, läste starka inledningar, blev arga över inre monologer och jag rantade väldigt länge om...jordgubbar, av någon anledning. Men hon var förkyld som en liten mask, så hon gick hem igen ganska tidigt tyvärr. Ändå fint att det kan vara så. Att alla kvällar inte måste mjölkas satan. Jag låg sen i min säng, läste grajor på the internets och sov till två på eftermiddagen idag (med avbrott för att mata jossan). Hur är det ens jävla möjligt att sova så länge? Och nu ska jag tydligen åka till pride och träffa en människa jag har skullat träffa i nästan ett halvår. Hjälp? Hejdå förlåt för kortbloggning you love me I know it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0