Vi blev räddade sedan, oklart ifrån vad

Herregud jag är så varm. Jag kan knappt ens tänka. behöver bada asap tack. Men det får jag inte, så nu ska jag blogga om igårkväll. Dååå kom Anna B hit! Minns ni denna tredje (eller fjärde) Anna? Jag träffade henne förra året, vi klickade off the hook och sen flyttade hon till Stockholm. Som en tönt. Men nu är hon i Lund en vecka och igår var hon här. Vi drack bubbel (jag börjar typ bli trött på bubbel?) och åt chips, vindruvor, jordgubbar och choklad till middag. As one should. Vi lyssnade på kacey musgraves i solen oc h pratade väldigt mycket om diskriminering och positiv särbehandling och att Anna är en funkis-savior fast inte. Vi kom in på Mimmi-böckerna och att alla har haft minst en Roberta Karlsson, så vi började jämföra dåliga/mytomaniga vänner. Det blev bakiskompisar, knarkkompisar och alla möjliga. Frida Hyvönen och säkert lyssnades på, ibland i andäktig tystnad, och vi pratade om min bok, förlagsregler, självmordstankar (och hur rimliga de är ändå) och ungefär allt annat som går att prata om. Och just det, vi upptäckte att Berny Pålsson har fått en bebbe! Vi typ skrek av chock. + att hon säger bebbe vilket gör henne bättre bara så ni vet. Vi korade "veckans sämsta män" (finns alltid minst två ju) och hade en allmänt bra tid.
 
Idag har jag såklart zombie-sovit och varit allmänt hängig och ångig. men mamma kom och hjälpte mig fixa till lägenheten lite, så det blev bättre. Och snart ska jag iväg och fira lillaaaaaa som tar studenteeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0