de har ingen aning om hur det känns att inte veta vad som är fel

Inte heller jag, för inget är fel med mig, men det är en bra låt + att jag döpte ett kapitel i boken till nästan det idag. Snygg meningsbyggnad jao. Men vi har haft ett så härligt liv! Och idag är sista kvällen så imorgon åker vi hem. men vi har hängt och haft en Amazing tid, till exempel igår. Då åt jag anka! (jag kan legit inte skriva ikväll så om ni inte fattar så är det inte ert fel.) jag älskar anka for the record. Och vi åt efterrätt, och det var en fantastisk chokladmousse! Alltså på riktigt, den var helt gudomlig. Som många moussear är. omg min dator kunde uttala ordet moussear, sjukt. Igår spelade vi också in podd (den innehöll hotta chips och Justin bieber) och chillade allmänt, I suppose.
 
Idag skrev jag mer på boken. Det gick rätt bra, tror jag. Sen poolade vi på eftermiddagen och på kvällen tog vi en sista drink på k1 (det är vårt stammisställe). Jag drack en märklig drink (höll på att skriva "åt", nej Emma du åt inte en drink...pappa hälsar att man kan göra det, kallas spritglassar) och sen åt jag mozamatsallad äntligen! Onna och Ann åt äcklig tonfisk, tydligen. Alltid ska de klaga på nåt. (hej Onna du läser säkert detta det är ok!) Och nu är jag hemma om bara ett litet tag. Saknar min säng, min dusch och min katt så himla myckeeet. Och snart ska jag i alla fall sova i den här sängen, som faktiskt är riktigt bra för ryggen. Och just det! På tal om bra saker: Glasen i det här landet. De är så himla fiiinaaaa! Vill gifta mig med dem. Allihop, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0