Du säger det är punk, jag säger det är pmds

Alltså...mina rubrikers långsökthet. Jag vill ha mens, så jag tog en rubrik om pms. Har inte pmds for the record. Knappt ens pms tbh.
 
Hur är läget med er, bloggisar? Hoppas...det är bra. Ni kan ju inte svara. Men igår var jag himma. Vi åt tacos och såg på spåret-finalen, och josefiiin vann! Så när jag kom hem och gav Josef sin kram sa jag såklart "hej jossan! Du vann på spåret idag!" I'm very very funny yes. Sen såg vi ikapp mästerkocken och jag sjöng mush mush mush med en stark passion och försökte betta vem som skulle åka ut redan innan de hade börjat med första tävlingen. Jag hade antingen rätt eller nästan rätt varje gång! Jag borde jobba som spåkvinna. och nu är jag här, och ska åka hemifrån om tio minuter, som vanligt. men ni är i alla fall uppdaterade om mitt liv nu, och jag vet att det är det viktigaste ni vet. Förlåt för korta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0