Har ni hört talas om...mig?

Hej och hå i min lilla sjukdomsbubbla!
Jadå, min förkylning har kommit in i andra andningen. Igår kändes det på riktigt som om jag hade feber. Ingen vet om detta stämde, men så kan det va. Och jag kämpade mot min sjuka och skrev med Anna H igår! Vi hängde på sol och där rantade jag om alla mina ilskor (jag var så arg på alla igår alltså va), Anna gnällde på sin mormor och vi hatade på alla som inte respekterar vår utbildning. Vi åt lunch och sen var det fullt överallt, så vi gick ner till stan och bibblis. Där hade vi långa samtal om triggerwarnings och cliffhangers, och sen skrev jag jättemycket om shotluckan och matlagning och annat. Detta att jag fortfarande skriver nytt på boken...det hade jag inte räknat med. På fredag ska jag läsa upp den, eh, hur fan ska det gå? Aaaanyway...när skrivet var klart gick vi till lekia, för vi skulle köpa ödlan harry! Vi hittade bara en väldigt stor ödla, men harry förtjänar att vara stor, så vi köpte honom. Vi måste nu även köpa cigg åt honom pga han lever på cigaretter. Det är en grej. Så just nu har jag vårdnaden om harry till och med söndag. Detta är viktigt, inget konstigt med det! På kvällen försökte jag prova max hemkörning (det funkade ej) och stressade som en liten mask över saker jag inte behöver stressa över. Chilla, Emma. Och nu ska jag him och jobba, för den här boken alltså, den behöver bli klar snart herreguuud. Juuust det, rubriken. Det var jag som var arg över folk som tror att man har bättre minne om man ser. Sen blev det en grej vi sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0