sugarman found a false friend on a lonely dusty road

Hej från solen, eller soffan i lägenheten i solen snarare!
Igår var den bästa dagen! Jag skrev på förmiddagen och det lossnade till slut, så det blir väl något skickat på måndag ändå (fast det vette fan om det blir bra). Efter lunch gick vi in till stan, eller vad man säger, och träffade onna och Ann för milkshakedrickning. Den var inte särskilt god, milkshaken, men solen sken och vi hade det bra. Och sen tittade vi på klänningar! Maaaassoooor! Efter mycket om och men samt ihopträngning i provrum hittade jag en, och den har jag på mig nu. Den är typ exakt som min andra kanarieklänning, men lång och med bättre rygg. Efter att ha tittat lite mer gick vi till k1, vårt stammisplace tydligen, och drack sangria i kvällssolen. Det var fan livet on a pinne. På kvällen hängde jag och pappa hemma på hotellet och åt sallad, drack bubbel och lyssnade på musik. Vi turades om att välja låtar och det blev kate bush, panda da panda, bon Jovi och the cure om vartannat. Samt låten i rubriken, som ju är pappas låt nu i och med diabetes. Kul skämt: nä. Idag har vi poolat och chillat, och nu snart kommer de andra hit och vi ska podda! Kul liv osv hejdå från solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0