To die by your side, what a heavenly way to die

Hej hej jag sitter på en bänk i solen och är så jääävlaaa bränd. Mina armar och ben är jätteledsna. Men den deppiga rubriken handlar nog mest om solen, och att vi hörde den imorse när vi smorde in oss.
 
Vi har hängt vid poolen de senaste två dagarna, basically. Vi har också fått sällskap av Onna och hennes mamma! Vi åt middag tillsammans på ett random ställe och jag drack Sangria och sen en bubbeldrink på deras hotellbar eller ja typ granne med dem. Där spelades jazz-versioner av låtar och vi pratade och hade det bra. Idag skulle det varit molnigt, men solen skiner, och nu kommer de hit så jag måste sluta blogga hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0