Då blir det vår igen, det trodde jag aldrig, det tror man aldrig att det ska bli

Haj haj!
Surprise surprise, jag sitter i solen. Det är så att säga...en grej jag gör. Dagens absurda ångest börjar lugna sig och jag har bytt om till klänning, så allt är bra! Och jag tänkte berätta att jag hade en dag igår också. För det är klart jag hade, och den pågick. Jag började den på bibblis med Anna H. Vi tog tag i mitt liv, eller försökte, och roastade böcker som vanligt. För väldigt mycket böcker är ju sämst faktiskt. Vi gick diverse ärenden och sen var jag hemma lagom länge för att hinna knäcka en äppelöl i solen.
 
Sen åkte jag till malmö och träffade Marie! Vi åt glasnudelsallad och drack vitt vin och pratade pratade pratade. Allt möjligt behandlades, både gammalt och nytt och däremellan. Vi lyssnade på glad musik och mindes forna tider och var arga och förstod varandra och det var bara väldigt fint. Vi försökte få ihop chokladdrinkar (det hände ej) och hon är så himla bra, Marie. Detta är lite fjantigt att skriva men jag är så glad att hon är tillbaka i mitt liv faktiskt. Tyvärr var färdtjänst vidriga och dessutom fick jag supermegaångest som har hållit i sig tills nu. Men nu vittrar den bort och solen supervärmer mina armar. lämna mig aldrig, sol. aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0