if dinosaur sex led to nothing, then maybe we will lead to nothing

Hej samt hå!
Här sitter jag och trycker in frukost-chips i käften. Jag är en fresh cool woman. Men jag tänkte blogga innan dagen börjar om mitt superhäng igår med mina Annor! Vi var här och åt pizza och drack bubbel, för det är klart vi gjorde. Vi pratade mycket om japan-människor, böcker vs sociala medier, berättarperspektiv och en massa annat fint. Jag och Anna N var helt off våglängd tills vi kramades (rimligt ju) och efter pizzan var det dags för kvällens tema: ölprovning!
 
De hade köpt olika öler som vi fick testa och det var superspännande. Jag gillade inga jättemycket, men alla var helt ok. Vi turades om att köa låtar och det blev hiphop, folkmusik, gråtlåtar, patriotlåtar och allt möjligt annat, dock mest på svenska så jag fick ta en av få på engelska till rubrik. Svårt liv osv. Vi pratade, ölade och hade en jättefin **gemenskap** och jag älskar mina annor yall. Anna N var tvungen att åka hem och jag och Anna H passade såklart på att lyssna på jättemycket emil jensen, för det gillar inte Anna N. Vi drack den sista och bästa ölen, hallon-öl (så gooottt!) och blev jätte-emotionella och lyssnade på iiris Viljanen och bara...kände saker. Så himla fint liv! Och nu går min buss snart, surprise, så jag ska getta my shit together.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0