oh dear diary, we fell apart, welcome to the life of electra heart

Hej från sängen, här ligger jag. Som en liten trött anka. Och det som har hänt sen sist är till exempel att jag var hos Lilla igår. När jag kom dit var hon i full gång att baka kladdkaka, så jag fick studera när grädde skakades och tjafs tjafsades mellan henne och hennes pappa. Vi lärde oss till exempel att smeten inte är två smetar. Det är en smet. Vi åt kakan och sen repade vi! Det gick bra, tror jag, och sen bara hängde vi och lyssnade på musik och kramades och pratade. Så mysigt liv. Vi åt mungbönsbiffstacos med hennes föräldrar och Nettan bjöd mig på lambrusco (fancy italienskt bubbligt vin) och vi hade ett långt och bra samtal om blindismer och kroppsspråk. Jag imponerade med mina nickningsskills, lillas pappa lärde oss om allehanda signaler och jag tror att Lilla slutde hata oss efter ett tag. <3
 
Idag har jag mest läst. Läste ur några klassisars projekt, vilket ju är extremt spännande. Lyssnade på musik, drällde runt på balkongen och pratade med Agnes (<3). Det har varit en fantastiskt tråkig samt lugn dag i mitt liv. Så,det blev ett mini-inlägg idag, kändes det som, men nu är det sovdags faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0