said you wanna be good but you couldn't keep your composure

Tilda: Ah, that makes sense!
 
Haj haj, nu är det så varmt så jag gick in för att blogga. Sjukt jävla liv. Och igår hade jag damhäng med Saga, så det ska ni få höra om! Vi fixade kit-pizza som vanligt (=hon fixade) och sen åt vi den på balkongen mdans vi drack xante-bubbel (inte riktigt lika gott som man kunde tro, men ändå en kul grej) och lyssnade på pink. Drömmeliv. Solen gick ner, men vi kunde sitta kvar (!) och lyssna på damhängslistan och prata om porrskadade män (och att det de säger inte sägs i ett vakuum), våra upplevelser av vridkransboxar, Sagas kollegor, huruvida man är en boss- eller secretary lady, hur man uttalar sza och vilka otroligt töntiga good Girls vi är. För det är vi veeeerkligen. Till slut flyttade vi in, drinkar gjordes och vi lyssnade på bra musik och pratade, minns dock ej om vad där på slutet. När hon åkt hem fick jag veta en jävla tragedi, så jag supergrät tills Hannah ringde och tröstade mig. Hon är fucking bäst. Vi pratade hegrejiska (ni vet inte vad det är and I could not care less) och peppade framtida häng-tillfällen och hjälpte varandra med ångesten. Det var väldigt fint.
 
Idag är jag...en sliten människa. Kan man säga. Ska ta bussen om typ tjugo minuter och det är så sjukt oklart hur det ska gå till...spänningen jävla stiger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0