Vi kan hitta på, vi kan bygga en ridå och så lever vi på låtsas så

Haj haj gud vad länge sen det var jag berättade om mitt liv! Det var ju...flera daaaagar sen! Hoppas att ni känner er jätteledsna över detta. Men ja, i tisdags var en klassisk Anna H-dag. Känns som jag har minst en sån i veckan nowadays? Vi skrev en massa och jag lyckades lämna in min reflektionstext (jaaa) och sen gick vi till max för att äta lunch. Varför ligger max så jävla långt från alltalltallt annat i Lund? Man måste legit gå över tågrälsen för att komma dit. Det är inte humant. Men vi kom dit och där satt vi helt lugnt, tills vi fick veta att Anna blivit antagen till en superskola! Så vi gick såklart och köpte bubbel och satte oss i stadsparken. Där satt vi och skrev en tackdikt till våra lärare (som man såklart måste göra) och peppade inför våra framtida bokprojekt vilka samtliga komer bli fiiiire. Såklart.
 
På kvällen var jag himma och lagade mat. Eller jag hann inte laga så mycket men ändå. Vi åt maten och tittade på en massa tro rdu jag ljuger, där vi skrattade myycket åt "lilla hönshuset" och Fredrik Lindström i största allmänhet. Och igår, vad hände då? Jag poddade med Hugo, det var ju det som hände! Vi pratade jättemycket om musik i denna podd, så det kan ni se fram emot. Och nekrofili, pratade vi också om. Som man ofta gör. På kvällen läste jag en massamassa om mytomaner, vilket är upphovet till rubriklåten, och twittrade loss. Jag älskar twitter just nu. Och just det, jag beställde en lesbisk akvarell! Äääär niiii taggade på detta? You fucking should be. Men det är det jag har att säga denna lilla dag, så det var ju inte jättemycket ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0