Vi kommer aldrig hålla käften

Herre jävlar i gatan vad sliten jag känner mig i detta nu. Vilken konstig dag detta är. Det är ju typ mitt på dagen, men klockan är snart midnatt och jag ska sova och jag har itne ens sovit länge? hänger inte med. Men idag har vi pratat om våra reflektionstexter. Det var fint. Jag vet typ inte ens vad jag ska säga om det? Vi pratade om dem, åt lunch i solen (min axel är sönderbränd efter dagens bravader) och skrattade och hade ett bra liv. Och sen tyckte jag och Anna N att det var dags att fira sista lektionsdagen, så vi satte oss på uteservering och drack vin i solen. Vi pratade där om toa-ångest, den konstiga jingeln vi itne kunde komma på (den finns! Vi har hittat den! omg) (ni förstår inte men det är en greeejjjj) och allt möjligt annat. Jag bröt in i random folks samtal och pågick och sen åkte vi hem till mig, bråkade med jossan (hon springer ut jämt nu och jag vet inte vad jag ska göra), drack bubbel och lyssnade på James Blunt på balkongen. Så fin kväll! Men nu har jag ont i huvudet och folk är ledsna i olika grupper och jag vill att alla ska sluta vara ihop med töntar. Det är sjukt varmt här inne och jag dör snart typ, så nu sover vi va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0