Wish that I could have this moment for life

Hej ni vet var jag sitter va? Jadå, i sooolen såklart. Klänning och cola pågår och en duva gaggar utanför.
 
Och jag ska såklart berätta om igår, för vad vore jag för befängd människa om inte exakt alla mina inlägg gjorde exakt det? Efter att jag bloggat och ätit middag här ute åkte jag till malmölandet och lilla torg. Där möttes jag och lilla och vi satte oss såklart på mello yello! Där drack vi driiiinkar och hade super-businessmöte. Vi gick igenom alla låtar vi har, eller jag har, och att det kan bli en ny skiva av det någon dag. vi planerade inför framtida gig (spelning kommer hääändaaa, spelning kommer hääändaaa) och letade efter covers och hade ett braaa liv. Jag drack deras supermojito och efter ett tag fick vi ett bord på uteserveringen, yay! Så där satt vi i supersommaren (nä jag vet det är vår) och drack vin och sen romerska bågar för det är fan det godaste som någonsin godat. Där ute pratade vi mycket om ansvar för världen och att engagera sig eller inte och hur vi mår och sånt. Det blev djupt osv. Vi försökte åka hem, men hade maximal jävla otur och missade båda våra bilar, slog sönder en kortmaskin och hade allmänt oflyt in the liv. Men till slut kom vi båda hem och jag har sovit i hundra miljarder år och legat i min säng/soffa i ännu fler timmar. Varför gå upp innan eftermiddagssolen, liksom? Nä precis.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Cointreau+Baileys=romerska bågar! Fast det visste du kanske redan. Apelsinchoklad är livet!

2018-05-06 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0