jag hittade en mugg med olja i

Hej från sibirien, aka min lägenhet. Det är så sjukt jävla kalllt här. Jag vill bli varm :(
 
Jag lyckades hursomhelst ta mig till Malmö igår och gå på möte. Kultur och fritid mötade och vi bestämde en massa grajor om alla aktiviteter nästa år, skrattade, mobbade varandra (Per Arne har aldrig hört talas om idol? Hur är det möjligt?) och kom fram till hur vi ska lösa allt, basically. Sen skulle vi äta tonfisksallad och det gick verkligen inte, för jag hade ångest. Men jag satt med, skrattade åt rubriken (sagt av Maj-Britt) (det var tydligen olja i någon plast-moj?) och vi pratade om färdtjänst och annat som gamla blinningar pratar om. Mysigt ändå, trots ångighet.
 
Idag har jag kämpat mot min telefon (och tinder) och ätit lunch med min pappa. Surf schack är ungefär life. Vi dissade amerikansk musik och gissade låtarna som spelades, vilka samtliga var just amerikansk rock. men ja, nu fick det bli kort, för taxin understod sig att vara tidig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0