you're the only motherfucker in this city who can stand me

Shass: Ja nu är du inte misstänkt för något alls! Och ja jag tror också det? Bästa vännen i norra latin heter också Sam, det är nog min favorit av fiktiva samar.
 
Igår fick ni ju höra lite om mitt damhäng, och nu ska ni få höra om resten förvånande nog. Vi åt vår pizza och gjorde chokladbollar med nutella och sprit i (det blev mycket sprit...), och satte oss för att lyssna på damhängslistan och prata. Vi lyssnade på mycket hosier och st vincent, mindes våra väldigt märkliga gymnasietider och hade en väldigt öppen och bra diskussion om ätstörningar. Älskar Saga <3 Jag gushade om flattwitter och vi rageade mycket på folk som tycker saker om saker de inte vet något om. "Vem äär duuu?" blev min vanligaste replik. Typ folk som säger att man inte har någon chans när man skickar in på stora förlag. "men hallå, 100 % av alla som är utgivna på bonniers har ju skickat sina manus till bonniers!" ropade Saga som den queen hon är. På tal om queen hamnade vi i långa resonemang om vilka queen-medlemmar folk är, vilket blev jättefint för när jag sa något självhatiskt sa Saga plötsligt "men Emma, de var ingenting utan Freddie." Verkligen det finaste jag hört på länge. Ska försöka tänka så när jag hatar mig själv för min störighet. Saga är en Brian for the record. Vi konstaterade ännu en gång att the weeknd är ett svin, åt våra superspritiga bollar och hade ett så himla bra life. Jag älskar sagaaaa. När hon åkt hem twittrade jag lite med några av mina små sötungar, tittade på klipp och sov i tolv timmar. Det var life. Nu är jag här, har ätit 0 vettig mat och ska snart handla faktisk vettig mat. Om ni stör er på mina många och korta inlägg just nu, tänk: de var ingenting utan freddie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0