Du är en gåva från en prins på genomresa

Haj bloggfolk Lilla är här! Jag ska fråga om hon har något att meddela. Hon hälsar: "heeeeeeeeeej! Min syster är bäst!" sötunge. Vi morgnar oss lite allmänt och väntar på instruktioner från Anna om när vi kan åka till bibblis. Jag kan passa på att berätta för henne här att jag kommer ha fel version av rubriklåten i listan. Så du kan bli sur när du läser ja.
 
Igår var ju också en dag va. Då tränade jag vägen till hemköp, och tillbaka! Jag var pro! Jag lärde synpedagogen hur jag använder ordet moj och hon lärde mig axelövningar som jag kan göra. Nu blev jag distraherad av en crossfade vilket betyder att Lilla har förstört mig. Jävla unge. <3 Men ja, sen åkte jag him och dit kom Lilla. Hon skulle använda min punktmaskin, nemligen, och det var ett jävla gnällande och fixande men det blev i alla fall gjort. Vi fick tacos (<3) och lyssnade på konstig musik, och sen åkte vi hit. Här åt vi popcorn och damn suckers, ringde Hannah och hade tweet-högläsning och typ...chillade. Jag berättade om en vidrig, vidrig lunch jag hade på gymnasiet, vi pratade om hur det känns när killar man är kär i äter (och att de slutar vara människor när man gillar dem) och sen sov vi. Idag sov vi också länge och nu väntar vi som sagt på anna. tick tack tick tack. Nu ska jag vara social hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0