I raise my empty glass in cheers to whatever we had

Hej hej det är torsdag förmiddag. Japp nu vet ni. Jag mår skitkonstigt, för jag hade en intense jävla dröm om han den där Christopher inatt och nu är jag helt off. Han typ bodde i himma-källaren och Went missing och vi hookade och jag hade flatkris och allt var: sämst. Men, ja, igår skrev jag ju med Anna och Lilla. Vi åt frukost och pratade och skrev liiiite och när Lilla hade åkt pratade jag och Anna massor om unga mammor, ångest och pengar. Pengar är legit det värsta som finns i hela världen så ni vet. Ni borde ge anna pengar tycker jag. På kvällen gjorde jag inte jättemycket, men jag lyssnade på poddar och caitlyn smith (bästa artisten i mitt liv just nu) och pratade med Hannah och...sov. Och drömde, tydligen. Och försökte hitta poddgäster hej kan ni gästa min podd tack ingen har tid. Hösten suger för alla baa...pluggar? What's the deal med det? Och just det, på tal om plugg, Filippa ringde mig igår. Jag har saknat henne! eh, ja, detta blev ett jättekort inlägg men det tror jag att ni kan hantera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0