I'm a goddamn fool but then again so are you

Jag gick till skolan igår! I did it! Bussen gick åt helvete, men Matilda kom och mötte mig (hon har varit så snäll genom allt den här veckan, är så jäääävla tacksam) och vi hade textsamtal. Jag fick jättebra respons och fick prata om mina karaktärer och en massa sånt. Älskar allt med textsamtal! Sen åt vi lunch och pratade, jag och Ewa gick ut och gick ett tag och sen hade vi teori. Det var väl inte jättespännande, men det gick, och sen åkte jag hem. Eller försökte, snarare, för taxin körde mig till möllevångsvägen. där...bor jag inte. Lyckligtvis hann jag märka det innan han körde iväg, så jag kom hem.
 
På kvällen handlade jag med pappa och sen åt hela familjen middag himma. Vi åt lasagne (<3) och sen bakade mamma och syster (jag vill se ett program som heter "hela sara bakar", ni skulle älska det yall), vi lyssnade på konstig musik (typ en död fransman) och sen åkte jag och syster hem. Så mysigt med hela familjen på samma plats igen! It's been for-fucking-ever :( mitt fel, but still. Och vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska till skolan igen! I can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0