Sköt dig själv och skjut andra

Hej bloggfolk! Igår var en lååång dag, fast inte i timmar. Eller vad man säger. Jag var ju på socialhögskolan, där jag föreläste om blindhet och instanser och grejer! Jag pratade om mig själv och skämtade mycket och folk ställde frågor. En tjej som hade tappat rösten ville ändå ställa massa frågor och följde efter mig och var bäst <3 och när hon gick frågade hon om hon fick lägga till mig på Facebook! Så himla fint <3 jag föreläste först tillsammans med en tjej som pratade om sitt fd missbruk och sen med en som varit i psykiatrin en massa vändor. Jag relaterade löjligt mycket till allt hon sa och det blev nästan för intense att sitta där, för alltså, I need help yall. Ifall ni inte visste det alltså.
 
När vi var klara (eller snarare innan vi var klara, fuck you färdtjänst) åkte jag till Sandy. Där poddade jag med henne och Marie, en podd-trekant! Det blev en rolig podd med mycket sjungande och fake-dialekter, och efter podden kom Julian (hennes son alltså) hem och vi umgicks en stund. En märklig unge, är han, men en söt sådan. Han pratade i en konstig röst och tyckte att Sandy skulle skälla ut mig för att jag inte gillar Iphone, hittade på en massa trams och var allmänt cute. Till exempel tyckte han att man skulle köpa "mjöl" på "drugs.se", vilket ju är det mest endearing någonsin. Efter en stund åkte jag hem och chillade hemma samt pratade med Hannah. Rubriken kommer därifrån, jag trodde att det var ett uttryck men hon kom tydligen på det. Det ska bli ett uttryck nu tycker jag. Och ja, nu är ni back on track med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0