thunder only happens when it's raining

Shass: Ja det gick bra! Förlåt att jag glömde svara på ditt dm <3
tilda: 1. Ja alltså fuck livet ibland :( 2. Jag vet! Så fin och sann låt
 
Och ja, idag hade jag bara en rubriklåt om regn för att det regnar. Japp. Det var rimligt, tyckte jag. Men igår tog jag mig ur huset, och till Anna i dalby! Vi fyllde i mina papper inför adhd-mojset, vilket var så himla svårt och intressant. Vi pratade mycket om våra barndomar under tiden och hur gränspsykotiska barn är och sånt. Men nu är papprena ifyllda, jäää. Håll tummarna för mig på måndag, för då jävlar ska jag till läkaren! När vi var klara lyssnade vi på james blunt, drack chai-te och pratade om töntar och annat, och sen åkte jag him igen. Väl himma åt vi middag och sen tittade jag och mamma mer på Nashville. Där var en jättesöt tjej som sjöng fint och plingade på min weak ass gaydar som fan, men sen låg hon med gunnar! Vaaaarföööör? Livet suger :( nä skoja men lite.
 
Idag sov jag mest på förmiddagen, och läste och pågick. Sen kom föräldrarna hem och vi åt thaimat och pratade om dealbreakers i folk man ska vara ihop med och festlekar, och sen åkte jag hem för att gå till hemköp med synpedagogis. Det gick bra! Jättebra! Och nu är jag här, och ska snart åka till lilla. <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0