What is this beautiful, beautiful woman settling for?

Jag skulle vilja att ni visste att ni förtjänar bättre. "förtjänar bättre" är en så sorglig fras, dock, så jag kan inte säga det. Bättre än vad? Vad händer om bättre betyder ingenting alls? Jag kan säga att ingenting de fakto är bättre, men det gör ju ingen skillnad.
 
Det vidriga är ju att vi tror att det ska vara så här. Ja, vi. Vi tror på riktigaste riktighet att om någon behandlar oss som skit ska vi ta emot det. Och det kryper i hela kroppen när jag hör hur rösten förändras. "men...han är snäll?" "men...han har ju bra sidor också?" som om det spelar roll. Och grejen är ju att alla vet vad som händer! Vi är inga idioter. Om jag vet att jag är ihop med någon som skadar mig gör det inte att jag slutar älska den personen. Men fy fan vad jag hatar att se mina vänner bli slagna till spillror av fucking svin. Sneaky svin dessutom. Typen av svin som är genuint bra människor också. Typen som bryr sig om en och är kul att hänga med, men ändå gör en illa. Såna som inte slutar, inte låter en vara, inte förstår vad de fucking gör. Jag kan inte ens formulera mig klokt i det här inlägget. I'm sorry. Jag blir bara så jävla arg och vill skaka om alla och skrika att de måste sluta ge tid till de här töntarnaaaaa! Ja, jag vill skaka mig själv också. Varje dag. Fan...lyssna bara på rubriklåten. Fixing her hair, heter den. Det är en av de sannaste låtarna i hela världen. Just hur man försöker komma fram till någon men att hon inte lyssnar. Usch. (Och nej. Det här är inte lesbisk propaganda for the record. Det finns kvinnliga svin också, bara inte...lika många.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0