I came to the conclusion I like girls

(skrivet lördag eftermiddag, typ iaf, hann inte helt skriva klart)
 
Hej nu ska jag blogga jättefort. Det är jag bra på till exempel för att jag berättar det vilket tar tid. Nej, men...igår efter blogget åt jag och pappa mat. Vi tittade på svenska nyheter (programmet alltså, inte själva nyheterna) och hittlåtens historia, och sen lyssnade vi en massa på queen. Vi kom övernes om att de är mycket större än beatles, vilket ju...är sant? Like. fine, hey jude, men. we will rock you? (vilket är av mina sämre queen-låtar for the record) jaja, sen lyssnade vi på en massa within temptation, mer synth och en massa annat. Älskar att lyssna på musik med honom pga så olika men ändå lika smak. Sen åkte jag hem, elelr försökte, men eftersom jag var dum nog att följa utropen hamnade jag en hållplats för långt. Mennnn det kom en snäll gayguy som följde mig hem! Simon, jag älskar dig mest av allt. Eller nä men typ.
 
Idag var tanken att luncha med Embla. Men vi hade missförstått varandra om vilken stad vi skulle vara i, så det slutade med att hon kom hem till mig och att jag bjöd henne på lasagne. Vi bondade över flattwitter och annat fint, och sen spelade vi in ett poddavsnitt! Det blev...intressant. Oj shit, hur ska jag kunna lägga ut det? Fuck, jag har inte tänkt så långt tydligen. Jag måste ju ha min mail for fucks sake. anyway. Hon hade med sig chokladbollar och grejer, så jag älskar henne. Kul grej är ju att min dator läser hen istället för henne pga engelsk röst. Fint ändå. Men ja som ni märker så har Emma vid tre på natten tagit över, och jag orkar inte blogga om kvällen, så...eh...ses sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0