In the night I hear them talk, coldest story ever told

Herregud vad trött jag är. Det gör ont i kroppen. Jag orkar inte mer. Varför är jag vaken då? För er skull såklart! Jag måste ju blogga innan jag sover, förstår ni väl. Jag är ju i Stockholm nu, och hos Hannah. Igår när jag kom dit gick vi och handlade och sen hämtade vi Lee på föris. Alltså de här barnen, vad jag älskar dem. Vill bara krama dem hela tiden. Och Lee är så duktig! Hon kan maaaaassaaaaa ord på engelska! Blev helt chockad. Vi gick hem och efter ett tag kom Fredrik och hämtade barnen. Vi skulle ha barnfri kväll! Vi gick och hämtade mat och sen drack vi en massa vin, det var pretty much det. Vi sjöng the fray som på den gamla goda tiden, pratade en massa, kramades och var oerhört förvirrade. Hannah fick för sig att duscha av någon oklar anledning, så vi hängde i badrummet väldigt länge och Hannah fick för sig att bästa sättet att värma mig när jag frös var att spruta vatten på mig. Ja, jo, det är ju varmt, men inte i särskilt många sekunder. Sen...blev det kallt. Smart enough. Till slut sov vi, alldeles för lite, och sen åkte Hannah för att hämta Luna (som hade sovit utan sin mamma för första gången! Och det gick bra!) och jag mådde svindåligt. Det var en vidrig upplevelse. Det är fan inte värt det, det här drickandet.
 
Idag har vi släpat oss runt i lägenheten, tagit oss till apoteket för att köpa salva till Luna och sen ätit pizza hos Onna. Så mysigt! Dess (en jag halvt känner) var där och det var en mysig stund. Vi hatade på alla våra ex (nu när jag tänker på det, verkligen allas ex) och åt vår mat och lyssnade på Onnig musik. Vi undrade vad som finns på hemsidan stelt.se (det stod bara "under konstruktion"), förstod inget av vad någon annan sa och hade det bra. Och nu är jag här, helt utmattad och väldigt otrygg. Jag vet inte varför, dock, så det är ett problem. Nu ska jag sova hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0