We've had a problem with boyfriends, they often faint if they see blood

Hej från en glad Emma! Japp, de glada dagarna fortsätter. Hur det är möjligt vet verkligen ingen människa men så här det! Och igår kom ju Ellinor hit! Vi poddade och hon hade med sig chokladpudding (!) och både vanligt vin och desertvin (!) så det blev såklart en jävla pangpodd. Ni borde se fram emot den, tycker jag. Efter podden lyssnade vi på Taylor swift och Frida Hyvönen (rubrik) och pratade massor om sånt vi pratar om: sex, dejter, män vi hatar (och några vi inte hatar) och en masssa annat. Vi blev kärleksfulla och förklarade hur mycket vi älskade varandra (vi gör typ alltid det...men det är ju sant!), Ellinor skrattade orimligt mycket åt mitt sätt att säga "klurigt" på dalmål, vi lyssnade på en massa flatmusik och sjöng med och jag mådde så jävla bra. Ellinor är bland det bästa 2018, måste jag säga.
 
Idag tog jag mig upp...klockan 8! Jag hade synpedagogtid nemligen, och vi gick vägen till hemköp. Det gick jättebra! Jag kan nästan! Och när vi var klara vågade jag fråga om hon kunde följa med mig in i affären så jag kunde köpa en macka! Jag frågade! Är så jävla stolt över mig själv. Sen jag kom hem har jag diskat, tvättat, pratat med Hannah och hört en Florence-låt som jag aldrig hört innan! Trust me, den hade varit rubrik om den fanns på spotify. Det finns den alltså inte, vilket inte är okej. Och nu ska jag iväg för att skriva med Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0