ääääntligen, känns det som om livet börjar om igen

Rubriklåt: Äntligen med shirley clamp
 
Hej från en jävligt trött Emma. Jag kan nog vara den tröttaste Emma i...skåne åtminstone. Men ja, bloggning ska väl pågå. Somehow. Och igår kom ju en styck Annoushka hit! Jag hade köpt riktigt billigt lådvin som vi kämpade med att hälla upp (boxen var ond :( ) och vi åt mat från olympia. Det var: Life. Vi pratade mycket om allt vi ska fråga gud om och hur vi ska få ihop en aktivitetshelg, och efter maten var det dags att lyssna på shirley. Det var seriöst planen för kvällen, helt rimligt. Och så jävla roligt det var! Vi skrev om låtar till att handla om us och srf, blindhet, töntar, bebbar och allt möjligt annat. Och fylla, såklart. Vi har ju en tradition att upprätthålla! Det var tur att ingen annan var där, för vi hade så jävla roligt och var så jävla störiga.
 
Sen dracks det mer vin och det märktes. Vi blev konstiga som fan och pratade engelska (jag har bestämt att vi ska ha en english night, lilla du är också bjuden, ni måste träna) och hade oss. Vi pratade mycket om Annoushkas liv och vardag och hur den ska förändras enligt mig ("vi gör inte som du säger, men du vet att vi processar det i våra hjärnor!") och klockan hann bli tre på natten vilket ju är helt absurt. Men då sov vi, och idag fixades äggafrukost och vi chillade mest tills hon åkte hem. Sen har jag typ sovit on and off i flera timmar, vilket var amaaazing, och snart ska jag him. Gud jag behöver 24 timmars sömn kan jag få det tack :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0