Att sjunka med er skulle va helt fine

Rubriklåt: O a o a e vi förlorade med Marcus Krunegård och Miriam Bryant, för de sjunger om silja line som vi åkte med och det var en grej.
 
Hejjjj nu jävlar ska här bloggas om kryssningen hörrni! Hörni? Oklar stavning jao. Men ja, vi åkte till hamnen under ivrigt samtalande om...bajs, märkligt nog. "Man vill ju inte utsätta sitt bajs för det!" var höjdpunkten. Vi kom fram till hamnen och gick jätttttelångt för att komma på båten. Det var typ en mil. Nä...men ändå.
 
Vi gick på båten och hittade vår hytt, där vi började göra oss i ordning. Vi försökte köpa alkohol att dricka i hytten, men det gick inte (helt rimligt men vi blev ändå sura) och sminkade oss och höll på, innan vi äntligen gick ut. Då hittade vi karaokebaren, där vi drack drinkar och skrattade åt folk som sjöng, tills det tydligen var slut? Efter en timme! Sämst. men då kom ladyn som hade det fram till oss och frågade om vi inte ville sjunga, så vi sjöng I wanna dance with somebody. Det var roligt och random och lät säkert hemskt, men vi hade kul i alla fall. Sen gick vi till dansgolvet och hoppade runt där, eller ja...dansade heter det väl. Jag och Anna var dock väldigt trötta då, så vi gick och la oss. Det låter inte så kul i skrift, men det var jättefint <3
 
Igår vaknade vi seeeeent och gick för att leta upp frukost. Vi hittade mackor och colaaaa, och sen taxfree-strosade vi. Jag och Anna tittade på bebbekläder (<3) och köpte godis, Kitiara köpte presanger till sina bebbar och sen skulle vi "pausa en stund". Det som faktiskt hände var att vi satte oss i en bar och upptäckte världens bästa coverband! De spelade typ funkiga covers och sångerskan var fantastiiisk och keyboardaren spelade på två keyboards samtidigt och såg jätteglad ut och de spelade back to black, this is the life och en massa andra bra låtar! Åååh nu kom kitiara in och luktade cigg. Jag blev glad. Anyhow...vi fastnade där och både jag och Kitiara fick någon slags lycko-kick. Jag unnade maj att dricka vin, vilket gjorde allt bättre, och sen var vi framme basically. Antiklimax ändå. Vi gick en mil igen och jag och Felicia flippade ur och övertröttsskrattade åt "tengil and the easterband"...det hängde faktiskt ihop jättebra! Det var nåt med isterband och skit. vet inte varifrån tengil kom dock...tror det var att någon sa hängig och det lät som tengil? Fan vet jag.
 
När vi väl kommit ut i friheten åkte vi till max och åt mat (och pratade jättelänge om huruvida de har vegansk milkshake, samtidigt som Felicia drack det...utan att vi märkte det) och sen kom vi heeeem. Vi var övertrötta delux och lekte med Kitiaras slime som hon hade köpt (Albert Einslaim, heter den nu, har inte skrattat så mycket på länge som när den döptes) och tittade på lyxfällan. Det var jättemysigt, men samtidigt ångigt, för alltså pengar...usch. Sen ville vi titta på en film och efter myyyycket fram och tillbaka blev det friends with benefits. Så mysig film! Riktigt nonsensig och rolig och dum <3 Kitiara hade en vinbox på huvudet, ingen hörde vad någon sa och allt var fan så jävla bra. Älskar dem <3
 
Idag har vi mest sovit och chillat, och nu håller de nog på och fixar för bebbarnas ankomst. Vi lyssnar på arg musik och alltså jag mår så bra här! "Emma! Du borde prova konserta, det är the shit!" Ropades nu till mig. Wish I could, men nu äre som det är. Nä nu ska jag lyssna på this is why we can't have nice things, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0