ignorance is bliss, cherish it

Rubriklåt: So I thought med flyleaf, för den har lyssnats på och jag gillar den.
 
Hej och hå från stockholmslandet! Vi kom dit efter ett tag igår och tog oss till Kitiaras lägenhet. Där var hon och Felicia och vi såg på veterinären (grisen dog :() och sen åkte vi till farsta för att handla grajor under mycket förvirring. Sen lagades lasagne och dracks vin, vi sjöng och kramades och allt var fint. Förutom när de pratade om hundar. Det vill jag aldrig prata om. :( nu fick jag maaat! Felicia är bra hörrni. Anyhow...Anna flätade mitt hår (<3) och sen sov vi, basically.
 
Idag har vi mest varit slöa. Onna är här (<3) och vi har lyssnat på märklig musik och sjungit fult, fint och off beat. Allt har varit bäst faktiskt. Jag älskar att vara här och typ känna sig omtyckt. <3 Och nu har jag en fiiin klänning på mig och vi ska på kryssning! nej just det, jag ska prata om rumpskugga. Ibland försvann ljudet på musiken och vi skyllde på att Felicias rumpa skapade radioskugga, men sen gick det loss och spolade i låtarna och hade sig. Vi fattade inte vad som hände, men till slut insåg vi att det var Kitiaras faktiska rumpa som satt på fjärrkontrollen. Så...rumpor är sämst. Med detta går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0