Jag försöker bestämma, men ni tycker ju så mycket

Hej från tåget! Jag och Anna N sitter på ett tåg mot Stockholm. Just nu är vi mellan nässjö och linköping ungefär och jag har precis ätit en blt-macka och introducerat Anna för reddit youtube. "Det här är det bästa du någonsin visat mig!" nej, jag har förstört ditt liv faktiskt. Du kommer aldrig komma upp ur det här hålet nu Anna men grattis. Uuusch jag har en finne på min läpp :( den gör ont :( hela mitt ansikte is acting up, så jag ska väl bloda loss snart. Det är detta ni följer min blogg för and you know it.
 
Men ni följer också för att jag ska berätta om alla möten jag är på, och ett sånt var jag på igår. Kultur och fritid-gruppen träffades och vi hade ett väldigt flamsigt och huggigt möte. Annoushka sa rubriken, maj-Britt och Per arne (japp, these are my kind of homies now) småbråkade konstant ("sen när inskränker du ditt pratande till en gång om året?") och vi skrattade väldigt mycket. Till slut blev vi klara och gick och åt middag på restaurangen bredvid kansliet, som hade väldigt goda hamburgare faktiskt, och sen åkte jag hem. Spännande berättat va. Men det hände inte mycket under ätet eller hemresan, så. Förutom att jag åkte hem med två olika karin. Vad är odsen? De var snälla och superchockade över att de råkade heta samma namn. Och ja, här sitter jag på tåget. Har sovit mindre än fyra timmar, jag stressade sönder och nu är det två timmar kvar jäää. Sen blire stockholmshäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0