but this ain't my mama's broken heart

Rubriklåt: Mama's broken heart med miranda lambert, för...jag lyssnade på den nyss. Spännande va.
 
Satan i vintergatan vad kall jag är. Det är så kallt att mina fötter snart ramlar av benen. Seriöst skojar ej. Eventuellt överdriver jag en aning men who gives a shit. Men hej i alla fall, det är onsdag idag och solen skiner faktiskt och allt är väl okej. Igår var jag himma och hängde med mamma, så ja lite rimligt att jag hade en rubrik om mammor I guess. Vi såg kvalet till mästerkocken och hejade engagerat på folk, och nästan alla vi gillade gick vidare! Jäää! Vi var störiga som vanligt (tur att pappa inte var hemma) och sen gjorde vi varma mackor. Mamma gjorde biffamacka, vilket alltså är en macka med ost, biff och...banan. Banan. Why. Jag åt en utan banan för jag är inte sjuk i huvudet. Det var hursomhelst superjävlagott.
 
Sen såg vi mer på poesiprogrammet, helt lyriskt heter det tydligen. Vi såg Molly skriva låten jag hade som rubrik häromdagen och sen hyllade vi Uno Svenningsson, för det måste man fan göra. Han sjunger så fiiint! Och ja, sen kom pappa hem och körde mig hem, och sen har jag sovit. Skitlänge. Men också varit hos psykis, där vi pratade om gamla dudes i mitt life och att jag måste uppfylla mina behov. Det är ju jätteläskligt! Och alltså nämnde jag att jag dör av kyla? Because I do yall. Ge mig värme snällla. Typ ett varmt bad. Det vore fan nice. Så, nu har jag bloggat, fest och kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0