Har ni tänkt på att gammeldansk är norskt nu för tiden?

Haj och hå, en trött Emma pågår i bloggosfären igen. Jag är legit trött som en anka. Bleh jag blir aldrig pigg how is it possible. Men ja min bil kommer om 11 minuter, så jag ska berätta om igår. Då vare styrelsedag! Vi mötade loss och jag och Hans skyddade svenska språket i verksamhetsberättelsen, vilket är årets föreningshöjdpunkt. Maria...tyckte nog inte det. Vi åt goooda semlor (till slut fick till och med Annoushka sin semla...), intervjuades av valberedningen och tog olika föreningiga beslut. Kul osvosv.
 
Sen åkte vi till en faaancy restaurang för middag. De hade medeltida vattenglas (eller ja, fina var de iaf) och god potatispuré, men annars var maten tyvärr inte i min smak. Jag och Robert pratade mycket om korkade människor, åsikter och annat, och försökte filtrera ut...vissa människor. Jag och Annoushka drack gott vin, rubriken sades (vet inte om det är sant ens?) och livet var bra men jag var trött. Så jag sov i hundrafemtioåtta år. Så det känns som om klockan är typ tre nu? Men ja, fem minuter kvar till taxin. Jäää. Hoppas ni har det bra i era lives, hörs väl imorgon eller nåt. Kul med blogg ja absolut hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0