Your girl's in the bathroom washing her hands again why doesn't she eat?

Rubriklåt: Power trip ballad med Maria Mena, för den pratar lite om ätstörningar och det pratade vi mycket om igår.
 
Haj från maj! Gud det känns som jag bloggar hela tiden, det blir liksom märkligt. borde jag blogga mer sällan? Ingen aning. Men nu ska jag i alla fall göra det, och om igår när jag åkte till malmö för podd och häng med Sam. Vi hade inte setts på hundra år, så det var jättefint! Hen bakade äppelpaj (<3) och vi drack varm choklad ur muminkoppar och sen skulle vi podda. Men...jag hade tagit fel väska med mig dit så inspelaren låg hemma. Vad gör vi? En iphone kanske, tänker jag? "Jag har ju en sångmick", säger då Sam. Just like that. Så vi spelade in en härlig podd som handlade jättemycket om barndom, och sen umgicks vi mer. Sam berättade allt om sitt besök hos ett medium (it was fucking amazing!) och sen pratade vi om alla våra sjukdomar. Såklart. Vi kom fram till att vi inte ville leva ett liv utan läsk (hur kan någon vilja det?) och sa saker som "visst är det jobbigt att inte vara sjuk?" Så himla skönt med någon som förstår. Sam är bässsst <3
 
Idag har jag haft en sovdag. Alltså verkligen. Vaknade sista gången för en timme sen. Men jag hann drömma om att min mamma blev ihop med Remus Lupin, som jag tydligen var kompis med, och 2013 (enligt mamma beskrivet som "året vi var hemma på sommaren") hängde han och jag varje dag och gick på promenader och satt på bänkar och pratade om livet. Drömmen hade en så lugn och fin känsla. Sen drömde jag nåt weird om att diska skedar till något konstigt som jag inte ens var bjuden till...det var inte lika lugnt och fint. Drömmar är weird yall. Men det var det jag hade idag, hajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0