and I wanna kiss your silhouette

Rubriklåt: Palace med Hayley Kiyoko, för holy hell vad jag suger i mig lesbisk kultur just nu. "Just nu" lol
 
Hej jag sa ju att jag skulle bloggga! Har jag tid? Njä. För jag ska till spannien bitches. Det ska gå bra! Men, ja, det har gått dagar och nu ska jag berätta dem. I onsdags var jag ju hos psykis, och det pratade jag ju om igår i mitt messy inlägg, men förutom det jag sa föreslog hon diagnosen utmattningssyndrom. Wtf? Har jag det? Help I'm scared :( men ja, sen åkte jag till Syster, eller alltså him, och där jobbade jag lite med bok-research och sånt. Sen åt vi middag "I call this dinner...three things from the freezer". Vi tittade på släng dig i brunnen och skrattade orimligt mycket och sen såg vi mästerkocken. Jag var invested af som vanligt och fel person åkte ut men min grisbonde är kvar. Hon är totally gay hon måste vara det don't fight me.
 
Igår hade jag ju grov jävla ångest hela dagen, men jag hängde med Anna N på eftermiddagen och fikade. Vi bondade om ångest som vanligt och hyllade bra mammor och jag var ett gnälligt barn men hon var fin. Sen har jag mest sugit i mig gayness. Andrea Gibsons dikter och kontakt med mina mini-dykes och drunk lesbians watch och jag älskar allt det här. Älskar det. Och ja, vet ni vad, nu ska jag gå ut om en kvart. Fan, det ska ändå bli lite nice att vara i Spannien for a hot minute. (verkligen sluperlite tid.) Jag är, så, peppad. Och inte rädd just nu, fuck yes! Ses när jag kommer hem och may you be as gay as you can be eller inte men förhoppningsvis ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0