And then I get a scary thought, that he's here means his never lost

Rubriklåt: Russian roulette med Rihanna, för...pistoler. Det var pistoler i filmen vi såg och jag tänkte på den.
 
Haj haj, ja nu är jag vaken (nä alltså jag vaknade inte nu utan för några timmar sen...varför försöker jag save face framför er, ni vet att jag suger på att vara vaken) och ska blogga om mitt mush-fria life. Och igår efter blogget åkte jag ju him. Jag chillade och jobbade med syster, som mest gnällde om sånghäften, men ändå. Sen gick hon och jag skulle vakta två stycken hundar, men jag hann bara vakta dem i fem minuter innan benjamin stövlade in med tillhörande bror och kompis. "Hej Emma! Vi tänkte beställa onyttig mat", hälsade han. Jag var så att säga inte nödbedd. Så vi köpte mat och valde en film att se, nämligen "the true memoirs of an international assassin". Den var faktiskt riktigt bra! Tyckte jag i alla fall, benjamin var skeptisk. Det fanns en snygggg tjej som vi döpte till la cuenta (notan på spanska, oklart varför vi gjorde det) och filmen började med coola scener när huvudpersonen skrev en bok och vi liksom såg boken utspelas, vilket gjorde att karaktärerna väntade medan han skrev. Så jävla roligt ändå! Det var mycket bra banter och fast mitten var rätt dålig (han bara åkte fram och tillbaka mellan olika ställen typ?) var det en bra film. Så jag har sett två filmer i år och gillat båda, sjukt! Jag kanske gillar film?
 
när filmen var slut pratade vi lite om tatueringar (benjamin och hans bror hade precis gjort en) och sen åkte brorn och kompisen hem och Syster kom tillbaka. Vi hängde en stund och sen åkte jag hem, och sen försökte jag sova som ni såg. Det gick ej bra även efter att jag skrev förra inlägget. Men, ja, det är typ detta som har hänt, så nu får ni hare bra så ses vi imorgon eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0