Don't let the bastards get you down

Rubriklåt: Bastards med Kesha, som vi lyssnade på igår och ropade hur vackert det var typ 20 gånger.
 
Haj haj nu är det fredag. Ifall ni undrade, alltså. Jag Har väl kanske inte supermycket blogg att komma med, men lite i alla fall, till exempel att igår var Ellinor här! Såååå myyysigt! Vi åt chips med stor passion och typ suckade av lättnad över att träffas, friskt värre, men vi har saknat varandra så myckeeet. Vi catchade up om våra issues och vänner och allt sånt, och sen satte vi på countrymusik och bara typ njöt av det. Country är fan underskattat and you know it. Vi kände starka känslor för backra tjejer (om ni har glömt så är backer det man säger om tjejer, det betyder typ vacker och sexig at once), älskade fina rader och dolly parton, flippade över snygga tjejer såklart, drack citronläsk (som jag snabbt märkte var lightläsk, hemska öde) och bara hade en så bra tid. Älskaaaar att hänga med min bästa skogis! Vi gick och la oss och somnade direkt, vilket var amazing, och när hon gick sov jag några timmar till. Tydligen. Nu är jag bara här, har ätit lasagne och ska snart him. Gud hela detta inlägget blev i ett stycke. Soooorry. Men I won't let the blog-haters get me doooown!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0