I've never been to jail but hell I wouldn't put it past me

Rubriklåt: Girl next door med brandy clark, för den lyssnade vi på igår och vilken jävla banger det är hörrni.
 
Hej och hå från mitt jävligt märkliga liv! Det är verkligen för weird, livet, och det märkliga började till exempel med att jag råkade kliva på något hårt på min hallmatta. Det var...plopp. Det låg ett plopp (ja, ett plopp, get over it) i min hall, som någon måste ha lagt i brevinkastet. Hur jävla helvetes weird är inte det? Vem ba slänger in plopp till folk? Men ja, jag lämnade detta plopp och åkte iväg till stan där jag mötte Anna N. Vi åkte till nova för att köpa hårfärg för mina sista pengar (literally tydligen) och sen åkte vi hem. Vi beställde mat som hon åt då och jag åt idag (det var logiskt då) och sen färgade vi får. Först blekte vi min utväxt och alltså...fy fan vad vidrig den blekningen var! Jag satt och rev på mina ben och ylade, typ. Vidrigt var det! Men nu är jag lila once again och inte jävla blå. Vi (Anna) gjorde chokladbollar ("vad gör du?" "chokladbollar!") som vi åt medans bubbel dracks och musik lyssnades på. Vi var konstiga och mysiga och efter ett tag var bubblet slut och anna bestämde sig för tre saker: Att hon skulle sova här, att vi skulle dricka rom och cola och att hon äntligen skulle måla min koltrast-tavla. Sagt och gjort blandades drinkar och hon målade för glatta livet. Så nu har jag en koltrast som jag kan hänga på min vägg! Iiiii! Sen la vi oss, Anna läste högt ur camilla läckberg och sen sov vi.
 
Idag vaknade vi för tidigt och tittade på felix recenserar en massa innan anna åkte. Sen dess har jag ätit min beställda sallad (så goood) och tagit det lugnt, och snart ska jag psykologa mig. Ansträngande ändå. Jag vill ju sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0