Jag förstod på en gång, när vinkaraffen kom

Rubriklåt: En...något upfuckad version av att älska dig med shirley clamp
 
Hej nu har jag glömt blogga let's speed this up! Jag ska prata om att jag åkte till klippan igår, eller billesholm var det, för att gå på 50-årsjubileum med srf. Annoushka var också där, så vi hade en jättemysig tid bland gamlingar vi inte kände. Vi satt med ordföranden och hennes man, som var amazing! Så himla trevliga och peppande <3 vi åt buffé-mat och jag hade inte ångest (!), vi fick gratis vin tydligen och allt var så himla trevligt. (naaaw nu springer jossan genom hela lägenheten.) En duo spelade snapsvisor och dansband, så det var kanske inte min scene, men så jävla roligt ändå. Jag fick tårta av olika män ("det var någon man som skulle ge mig tårta, jag vet inte vilken, man som man liksom" sa jag till dem), Annoushka fick dansa med en av dessa män (jag slapp) och livet var bra. Så nu har jag lärt känna klippan-föreningen, vilket jag skulle göra för typ et år sen. Och med det sagt måste jag gå, så ni fick ett mini-inlägg om mitt lantliga äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0